Ulotkom już dziękujemy
Przykłady można mnożyć w nieskończoność. Jednakże skuteczność ulotek w stosunku do profesjonalnego zaprezentowania swojej oferty w prasie jest niezwykle wątpliwa.
Nie śmieć. Szkoda pieniędzy.
Nawiązując do tytułu, podziękuj za kosztowne ulotki i wykup efektywną reklamę w prasie. Podziękujesz prasie wtedy, gdy Twoja oferta spotka się z uznaniem i z twoich usług skorzystają zadowoleni klienci.
Przykłady można mnożyć w nieskończoność. Jednakże skuteczność ulotek w stosunku do profesjonalnego zaprezentowania swojej oferty w prasie jest niezwykle wątpliwa.
Nie śmieć. Szkoda pieniędzy.
Nawiązując do tytułu, podziękuj za kosztowne ulotki i wykup efektywną reklamę w prasie. Podziękujesz prasie wtedy, gdy Twoja oferta spotka się z uznaniem i z twoich usług skorzystają zadowoleni klienci.