Ale czy zachęcić może to, że użycie prasy gwarantuje wysoki zasięg, bo jeden egzemplarz gazety czyta wielu czytelników. W dodatku w prasie otrzymujemy za free i to, że lokalna gazeta jest najlepszym medium informacyjnym, bo jako jedyna poświęca tyle miejsca lokalnym informacjom. Ulotka to dopiero prestiż Nic tak nie świadczy o prestiżu, marce i uznaniu firmy jak latające po całej ulicy ulotki z jej ofertą. Materiały reklamowe dostępne są w takiej formie w zasadzie dla każdego, – czyli, dla kogo? Czy nie przemawia do reklamodawcy fakt, że marka tytułu prasowego jest z reguły gwarancją, jakości treści? Czy to, że dziennikarstwo prasowe jest dziennikarstwem na wysokim poziomie nie ma znaczenia?
- Gadżety
0 komentarzy
Bierzesz ulotki od ludzi na mieście? KONIECZNIE PRZECZYTAJ CZYM TO GROZI!
Brak komentarzy dla tego artykułu.