Klienci uwielbiają ulotki
Przecież nikt ulotek nie traktuje jak śmietniska. To mądra i pożyteczna forma reklamy. Czasem uwielbienie do ulotek przekłada się na adorację do tego, co je roznosi. Dobrze jest, jeśli roznosiciel potrafi szybko biegać. Co tu dużo opowiadać. Przecież to gazeta jest ta nie dobra, bo jest właśnie tym przyjaznym medium dla reklamodawcy. W odróżnieniu od ulotki reklama prasowa nie drażni czytelników. Ale kto by się tam tym przejmował. Ulotka trafia do moich klientów Oczywiście, że tak jest pod warunkiem, że twoi klienci poszukują informacji w koszu na śmieci. Albo uwielbiają na osiedlowym parkingu w pozycji na kolanach prosto z asfaltu czytać o tym, co masz im do zaoferowania. Czy to w końcu takie istotne, ze jedna emisja reklamy w prasie oznacza wiele kontaktów z reklamą, bo gazeta przeglądana jest wielokrotnie. To tak samo mało istotne, jak i to, że zamieszczając reklamę w prasie, wiesz, do kogo trafisz, bo kupno gazety to świadomy wybór grupy czytelników.
Przecież nikt ulotek nie traktuje jak śmietniska. To mądra i pożyteczna forma reklamy. Czasem uwielbienie do ulotek przekłada się na adorację do tego, co je roznosi. Dobrze jest, jeśli roznosiciel potrafi szybko biegać. Co tu dużo opowiadać. Przecież to gazeta jest ta nie dobra, bo jest właśnie tym przyjaznym medium dla reklamodawcy. W odróżnieniu od ulotki reklama prasowa nie drażni czytelników. Ale kto by się tam tym przejmował. Ulotka trafia do moich klientów Oczywiście, że tak jest pod warunkiem, że twoi klienci poszukują informacji w koszu na śmieci. Albo uwielbiają na osiedlowym parkingu w pozycji na kolanach prosto z asfaltu czytać o tym, co masz im do zaoferowania. Czy to w końcu takie istotne, ze jedna emisja reklamy w prasie oznacza wiele kontaktów z reklamą, bo gazeta przeglądana jest wielokrotnie. To tak samo mało istotne, jak i to, że zamieszczając reklamę w prasie, wiesz, do kogo trafisz, bo kupno gazety to świadomy wybór grupy czytelników.