Dzięki współpracy Rossmanna ze znanym muzykiem, możliwe jest wspólne dotarcie do szerokiego grona odbiorców z ideą dbania o środowisko nawet poprzez najdrobniejsze gesty. Jak przyznaje Agata Nowakowska, rzeczniczka Rossmanna: „Wybór Artura Rojka na ambasadora akcji był dla nas oczywisty. To artysta świadomy zagrożeń ekologicznych, od lat starający się żyć tak, by jak najmniej szkodzić środowisku – na OFF Festivalu muzyka i ekologia zawsze szły w parze. Jako muzyk Artur Rojek jest też dla nas uosobieniem klimatu rozumianego szerzej – jako dobra atmosfera, energia, wspólnota. Jesteśmy dumni, że mogliśmy połączyć siły i zostać sponsorem festiwalu, by jeszcze mocniej wspierać ważną dla obu stron ideę”.
- Inne
0 komentarzy
„Czujesz Klimat?”
Źródło: ROSSMANN SUPERMARKETY DROGERYJNE POLSKA Sp. z o.o.
Brak komentarzy dla tego artykułu.