Grupa psychologów poprosiła badanych o wykonanie kilku zadań. Część z nich pracowała w pokojach kontrolnych, a druga część w pokojach wypełnionych zapachem cytrusowym. Badanie miało udowodnić, czy zapach czystości wpływa na uczciwość. Badani dostali dwanaście dolarów, które pochodziły od anonimowego badanego przebywającego w innym pomieszczeniu. Ich zadaniem była decyzja, jaką kwotę zostawiają dla siebie, a jaką oddają partnerowi, który zawierzył im w kwestii uczciwego podziału dóbr. Okazało się, że ludzie z pachnących świeżością pokojów odwzajemniali zaufanie partnerów, zwracając większą część udziałów. W zwykłym pokoju badani oddawali średnio 2,81 dol., a w pokoju "cytrusowym" średnio 5,33 dol.
- Lifestyle
0 komentarzy
Stajesz się hojny i uczciwy, gdy poczujesz ten zapach! ZOBACZ JAKIE SZTUCZKI WYKORZYSTUJĄ W SKLEPACH!
Brak komentarzy dla tego artykułu.